ARMA 3 Recenzie de contact: străini ocazionali

Nu există un joc de simulare militar cunoscut pe scară largă ca ARMA și, în ciuda unei mari părți a faimei sale provenind de la modul său DayZ seria are totuși un contingent principal de fani. . Indiferent dacă au venit pentru zombi și au decis să rămână sau au dorit ceva mai tactic și liber, forma [ ARMA rămâne dedicată jocului după mulți ani, iterații și DLC-uri.

Contact este ultimul conținut descărcabil pentru a atinge ARMA 3 . Deși vine cu o nouă hartă și o mulțime de noi resurse pentru jucătorii de hardcore să scape în el, adevărata tragere aici este campania singleplayer în care un inteligență extraterestră vizitează pământul într-un scenariu de prim contact.

Realizarea unui Playbook

stabilit ca un exercițiu militar la scară largă în țara fictivă Livonia, îl joci ca specialist pe Aiden Rudwell și este treaba ta să asiste atât Forța de Apărare Livoniană (LDF), cât și aliații lor americani într-o invazie batjocorită de către ruși.

Lucrurile încep destul de inocent, întrucât întreaga primă misiune a DLC nu este decât o încercare eșuată de a fura date false de la un terminal din spatele liniilor inamice. Înveți un pic despre lumea în care locuiești (nu este deosebit de interesant), despre persoanele cu care vei lucra (o grămadă destul de standard) și despre echipamentul cu care vei petrece mult timp folosind (este ARMA , deci este penibil).

Apoi, evenimentele încep să se rotească în jos și o fac repede. O explozie zguduie baza unde Rudwell și echipa sa sunt staționate, dezvăluind o structură ciudată care sfidează descrierea.

Trec două săptămâni fără prea multe știri, moment în care unul dintre amicii lui Rudwell – și superiorul său imediat – caporalul Stype începe să obțină un puțin paranoic. Printr-o serie de shenanigani din ce în ce mai prosti, o poveste mai întunecată începe totuși să se spună.

Este un tarif tipic științifico-ficțiunii. Cineva încearcă să acopere ceva, există figuri necunoscute și voci în locuri în care nu ar trebui să fie, iar Stype, vreodată teoreticianul care nu este conspirativ, dar își găsește doar paranoia recompensată cu fiecare moment care trece.

Rudwell, pentru partea lui, nu dorește nimic de-a face cu nimic, dar parțial pentru că este protagonistul și parțial din curiozitate, el merge împreună cu planurile lui Stype.

Sau o face până când fiecare echipament electronic din țară este bătut offline, toată lumea intră în panică și o navă spațială uriașă-albastră-neagră apare până la un scop necunoscut.

Găsirea răspunsurilor

Nu este un prim act groaznic dacă sunt sincer. Deși este previzibil și marcat prin acțiune vocală care lasă mult de dorit, povestea este spusă destul de bine.

Odată ce extratereștrii ajung cu adevărat, însă, totul începe să meargă lateral. Stype face ceva prost, desigur, ceea ce îl determină pe LDF să aibă ordine de tragere la vedere pentru orice americani pe care îi văd. Comenzile și echipamentele care nu sunt protejate împotriva războiului electronic sunt nefuncționale, iar lanțul de comandă, deși intact, este cel mai scuturat.

Oh, și există câțiva tipuri ciudate din străinătate care știu exact ce este nevoie să știe complotul și nu mai mult.

În acest moment, există o schimbare uriașă în stilul jocului și calitatea poveștii. Nu mai este o simulare de război, Contact îi cere acum jucătorului să intre în modul stealth.

Ești obligat să te bazezi aproape exclusiv pe dispozitivul Spectrum, un emițător / receptor de frecvență care are la fel de multe aplicații. dezvoltatorii trebuie să facă complotul să se deplaseze de-a lungul. Dispozitivul poate: trimite și primi transmisii inamice, trimite și primi ordine către echipele inamice, astfel încât să poți strecura de ele, să ridici și să „vorbești” cu entități extraterestre, plus alte câteva funcții minore care facilitează aceste sarcini principale.

Încrederea pe furt și subterfugii face mai multe lucruri pentru a face ARMA 3 Contact o experiență mai mică.

În primul rând, evidențiază defectele clară în AI-ul jocului. . Datorită capacității sale inumane de a detecta jucătorul care vizează faptul că ar oferi unui Stormtrooper o alergare pentru banii lor, foștii AI pe care i-ai rezolva de obicei cu o armă sunt prea evidenti.

În al doilea rând, nu veți trage un singur glonț timp de ore . Și da, știu că asta are sens în contextul poveștii, dar jocul îți iese în cale pentru a-ți oferi o nouă armă cu fiecare misiune, chiar și atunci când știe că nu vei avea nevoie de una. De la început ești încurajat să distragi și să înșeli, să nu ucizi, deoarece oamenii pe care ai trage sunt tehnic aliații tăi. Că jocul a aruncat în cele din urmă acest lucru, în ciuda faptului, am considerat că este iremediabil faptul că am avut acces la atâtea piese diferite care nu serveau niciun scop în afara pansamentului.

În al treilea rând, jumătate din ARMA experiența nu există . Există foarte puține jocuri în echipă, chiar și cu aliații tăi NPC. Aproape tot ceea ce faceți este făcut solo cu NPC-uri spuse la radio pentru a vă menține compania. De asemenea, nu aveți acces la multe vehicule, deoarece nevoia de furturi face ca astfel de mașini zgomotoase să fie un obstacol. Și pentru că te plimbi peste tot, este nevoie de câteva minute doar pentru a-ți atinge următorul obiectiv, aparent doar pentru a elimina timpul de joc.

Ultimul, este mecanicul „Zona pericolului”, care te împiedică să economisești atâta timp cât sunteți în interiorul cercului roșu, forțându-vă să vă bazați pe sistemul îngrozitor al jocului. Punctele de control sunt foarte puține și între acestea și cu o astfel de varietate de acțiune vocală și misiune, un singur deces poate costa aproape 15 minute.

Jocul a avut momentele sale, rareori păreau uneori. Îndepărtarea AI nu a îmbătrânit niciodată, pur și simplu pentru că erau atât de dornici să urmeze ordine false. Folosirea hărții și a topografiei pentru a vă plasa efectiv a fost, de asemenea, incredibil de satisfăcătoare și aș minti dacă aș spune că există momente autentice de uimire la unele dintre designurile extraterestre. Nu erau nimic revoluționar, dar am găsit în continuare prezența lor amenințătoare, ciudată și fascinantă.

Străinul ocazional

În ciuda pretenției de a fi în primul rând un scenariu „Primul contact”, DLC Contact DLC nu se concentrează prea mult asupra extratereștrilor. Ele sunt o prezență, ceva dincolo de înțelegerea și controlul nostru, genul de forță pe care nu putem decât să sperăm să-l evităm sau să-l redirecționăm decât față-n față.

Cred că asta este partea mea preferată despre Contact . Poveștile despre contactul extratereștrilor nu ar trebui să răspundă la prea multe întrebări și am simțit întotdeauna că extratereștrii care ocupă prea mult din lumina reflectoarelor fac un serviciu la poveștile umane cu care ne putem raporta de fapt.

Misterul este esențial când vine vorba. de a crea o narațiune extraterestră și Contact nu face nicio încercare de a înțelege cu adevărat vizitatorii, așa cum vor fi numiți. Sunt la fel de ciudate și de neînțeles la început precum și la sfârșit și, deși mi-ar fi plăcut să văd ce fel de creaturi erau în trup, sunt totuși mulțumit de prezența lor în ARMA univers.

Pro:

• Extratereștrii interesanți care se încadrează perfect pe linia dintre amenințător și misterios
  • O hartă vastă, bine construită, pentru a explora
  • O narațiune utilă care nu rupe un nou teren și oferă jucătorilor săi șapte sau opt ore de diversiune plăcută

Contra:

• O nesocotire aproape completă pentru ceea ce face ARMA franciza este
  • Performanță slabă chiar și pe hardware bun
  • Baffling alegeri de design care costă jucătorilor timp pentru o singură greșeală

ARMA 3 Contact este o încercare valabilă de a spune o poveste științifico-ficțională unică și antrenantă într-un cadru realist. Petrece puțin prea mult timp în felul său și există momente în care pare un pic prea mult în propriul cap. Cu toate acestea, rămâne o narațiune utilă, indiferent de celelalte neajunsuri ale sale.

ARMA veteranii vor găsi ceva care să-i placă în Contact dacă nu este decât o distracție plăcută de la bucla de joc standard a joc de bază. Noua hartă și activele sunt probabil foarte apreciate, dar pentru cineva care nu este deja încântat de genul de simulare militară, nu există prea mult aici pentru a-i convinge să sară și să vadă despre ce este vorba.

[ Notă: O copie a ARMA 3: Contact a fost furnizată de Bohemia Interactive în scopul acestei revizuiri.]

! Funcție (f, b, e, v, n, t, s) {if ( f.fbq) return; n = f.fbq = function () {n.callMethod? n.callMethod.apply (n, argumente): n.queue.push (argumente)}; if (! f._fbq) f._fbq = n; n.push = n; n.loaded = 0;! n.version = '2,0'; n.queue = []; t = b.createElement (e); t.async! = 0; t.src = v; s = b.getElementsByTagName (e) [0]; s.parentNode.insertBefore (t, s)} (fereastră, document, 'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq ('init', '841642082853375'); fbq („track”, „PageView”);

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *